Samen werkt het! Doneer nuContact

Gezocht: Coördinator landelijk Servicepunt JobHulpMaatje (16 uur)

JobHulpMaatje is er voor mensen die op zoek zijn naar een baan of niet op hun plek zitten. Werkloos zijn, is heftig en heeft niet alleen invloed op de werkzoekende, maar ook op zijn omgeving. Wij geven de werkzoekende een steuntje in de rug en helpen hem op weg naar (vrijwilligers)werk. Door JobGroups en individuele trajecten denken we met de werkzoekende mee over wie hij is, wat hij kan en wat hij écht wil.

Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een organisatorisch en communicatief vaardige coördinator die zich kan vinden in de missie en visie van JobHulpMaatje. Jij bent het aanspreekpunt voor coördinatoren en trainers in het hele land. Je verzorgt de communicatie via jaarverslagen, nieuwsbrieven, telefoon en mail. Ook houd je de voorraad van de materialen bij en verstuur je deze naar de locaties.

Als coördinator heb je de volgende taken:

  • Je organiseert de landelijke dag;
  • Je plant de trainingen in, maakt certificaten en stuurt facturen door naar de administratie;
  • Je bestelt en verzendt materialen zoals folders en trainingsmateriaal;
  • Je onderhoudt contact met coördinatoren en trainers via mail en per telefoon;
  • Je helpt een nieuwe locatie met opstarten;
  • Jij verzorgt de communicatie van JobHulpMaatje Nederland (mailboxen, telefoon en nieuwsbrieven);
  • Jij zorgt dat het trainingsmateriaal up-to-date blijft;
  • Jij verzorgt de content van de website;
  • Jij houdt het overzicht van de trainingen en gegevens van locaties;
  • Jij onderhoudt contact met de buitendienst.

Wat vragen we van jou?
Je hebt HBO denk en werkniveau. Je kunt uitstekend zelfstandig werken. Je hebt aantoonbare ervaring (liefst is non-profit branche). En je beschikt over voldoende kennis en ervaring om met basisapplicaties zoals office 365, (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) maar ook de het CMS voor het aanpassen van de website of het maken van een nieuwsbrief.

Wat bieden we jou?
Een leuke en afwisselende baan van 16 uur bij JobHulpMaatje Nederland. Je krijgt een contract voor 12 maanden met uitzicht op verlenging. Het kantoor is gevestigd in Zwolle. Je komt te werken in een kantoorpand met meerdere organisaties die nauw contact hebben met elkaar.

Interesse?
Spreekt de functie je aan en herken je je in het profiel? Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet! Je kunt je sollicitatie vóór 13 november 2019 sturen naar Gea Wolters via gea.wolters@jobhulpmaatje.nl.